مامانا امگا سه تا کی مصرفش مجازه؟

۷ پاسخ

من از ۲۵ هفته نوشت هنوز میخورم هفته ۳۵ نوبت دارم نمیدونم قط میکنه با نه

من اصلا نداد بهم ولی فک کنم داخل مولتی ویتامینم باشه

من هنوزم دارم میخورم

منم اول بارداریم تا شونزده هفته نوشت همراه با اسید فولیک قطع کرد

من دکتر اصلا برام ننوشت😐

ازچندهفته بایدخورد

برای من،یک دوره دکتر نوشت
تموم شد گفت دیگه نمیخواد بخوری
همون ۲۰ هفته اینا بودم

سوال های مرتبط

مامان کوچولو خوشکل مامان کوچولو خوشکل ۳ ماهگی
مامان پسته پسر🫒🥑 مامان پسته پسر🫒🥑 ۱۴ ماهگی
مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 ۷ ماهگی
مامان joje مامان joje روزهای ابتدایی تولد