خانوما ۲۳ هفته و ۱ روز برم واسه قند خوبه؟

۳ پاسخ

من نوشته آخه حالا باز زنگ بزنم بپرسم...من هنوز بهداشتم نرفتم🤕

زوده تا ۲۸ وقت داری

۲۴رو پر کنی بری بهتره
من که هنوز هم نرفتم 💔🥴

سوال های مرتبط

مامان بی اعصاب مامان بی اعصاب هفته سی‌ام بارداری
مامان ِ هلنا👩🏻 مامان ِ هلنا👩🏻 ۴ ماهگی
مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌وسوم بارداری