فرنی برای وزن جنین خوبه؟

۱۸ پاسخ

اره بخصوص با آرد برنج ،یکم توش مغزیجاتم بریز خوشمزه میشع

عالیه من دکترم پیشنهاد داده یروز درمیون میخورم صبحاحالا اخر این ماه سونو دارم برم ببینم اثرکرده

اره عزیزم

آره فرنی و سمنو رو شنیدم خوبه

من که سر بارداریه اولم یمدت بعد از ظهرا می‌خوردم دیگه دو ماه آخر بودم
شوهرم می‌گفت تو این گرمای تابستون چطوری فرنی میخوری😂آخه دخترم شهریور بدنیا اومد

با چی شیرین کنم

آره رو من جواب داد

آره خوبه با آرد برنج یا گندم درست کن

افتخار دوستی میدی عزیزم🎀

خیلیی

منم می خوام درست کنم فردا می خوام برم آزمایش قند حالا موندم بخورم یا ن

یا شیر درست کن

اره عزیزم

آره شنیدم خوبه

شنیدم خوبه
درست کردم ولی نتونستم بخورم خوشم نیومد

وزن بچت کمه ؟

اره من شنیدم خوبه بخور نوشجان عزیزم

اره منم خوندم میگن خوبه

سوال های مرتبط

مامان اسماواسرا مامان اسماواسرا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان کارو 👶🏻🩵 مامان کارو 👶🏻🩵 ۳ ماهگی
مامان باران وجانان🩷 مامان باران وجانان🩷 ۸ ماهگی