نشاسته هم بزای وزن جنین خوبه بجای فرنی؟

۲ پاسخ

عزیزم اینا فقط قند خالیه ،و اینجور چیزا رو وقتی میخوریم وقتی بدنیا میاد بچها یه پفی دارند ولی دو هفته از تولد ک میگذره تموم میشه می‌ره و بنظر همه لاغر میشن.بنابراین یه چیز مفید بخورید برای وزن گیری که هم شما اضافه وزن بی جهت نگیرید هم برای جنین واقعا مفید باشه.مثل حبوبات،تخم مرغ،مواد پروتئینی

نشنیدم اصلا

سوال های مرتبط

مامان جوجه قرمز مامان جوجه قرمز هفته سی‌وسوم بارداری
مامان باران وجانان🩷 مامان باران وجانان🩷 ۸ ماهگی
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی
مامان نورم😍 مامان نورم😍 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نورم😍 مامان نورم😍 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان اسماواسرا مامان اسماواسرا هفته سی‌وچهارم بارداری