عزیزم اینا فقط قند خالیه ،و اینجور چیزا رو وقتی میخوریم وقتی بدنیا میاد بچها یه پفی دارند ولی دو هفته از تولد ک میگذره تموم میشه میره و بنظر همه لاغر میشن.بنابراین یه چیز مفید بخورید برای وزن گیری که هم شما اضافه وزن بی جهت نگیرید هم برای جنین واقعا مفید باشه.مثل حبوبات،تخم مرغ،مواد پروتئینی
نشنیدم اصلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.