۴ پاسخ

من اپتامیل ۱ به عنوان کمکی میدم دخترم حالت تهوع میگیره باهاش

عزیزم شما سونو انتی زایمانتون کی زده منو 27فروردین زده یعنی طبیعی بشه زودتر از اون میشه

من نان ۱ اوپتی پرو خریدم راضیم وزن دهیشم عالی بوده برا من

میخوای شیر خودت و ندی؟

سوال های مرتبط

مامان نیارا مامان نیارا ۱۱ ماهگی
مامان ماهِ من🌙🩷 مامان ماهِ من🌙🩷 ۲ سالگی
مامان جـوجــه🐥 مامان جـوجــه🐥 ۱۳ ماهگی