آره تماس ها رو هم بستن
همه همینن عزیزم🥲
دیشبم اق قلا صدای شلیک بود
و مایی ک تو این شلیک ک بلاتکلیفی و شوهرامون ک بیرون کار میکنن چجوری دووم میاریم خدا میدونه من ک همش نگرانم زنگ میزنم وصل نمیشه پیام میدم نمیره همه جا امنیتی همه جا بسته است جز بیمارستان ها
سلام منم میترسم صدای شلیک میاد
لطفا فقط دعا کنید آرامش برگرده برا همه
منم خدایا چیکار کنیم🥲🥲🥲
صدا تلویزیون زیاد کن جز اعصاب خوردی چیری برای آدم نداره پیگری نکن
واای منمم
چراا
اگه واسه شرایط جدید میگی بیخیال باش
تو خونه خودت باش به هیچی فک نکن
منم 🥺☹️
چرا گلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.