برا آزمایش مسمویت حاملگی باید ناشتا بود

۴ پاسخ

ناشتا باشی بهتره اگر برای انزیم های کبدی ازمایش داری چون ممکنه ازمایش قند هم برات نوشته باشه

نه فقط ادرار رو ۲۴ ساعت جمع می‌کنند ببینن دفع پروتئین داری یا نه

نه بابا از این دبه ادرارای ۲۴ ساعته میدن

فک کنم من ماه پیش دادم پرسیدم گفتن نه ازمایش پره اکلامپسی بود زنگ بزن از آزمایشگاه بپرس

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلا مامان جوجه طلا روزهای ابتدایی تولد
مامان کوشولوم💕 مامان کوشولوم💕 ۷ ماهگی
مامان جوجه کچولو مامان جوجه کچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان جوجه طلایی🐣✨ مامان جوجه طلایی🐣✨ هفته هفدهم بارداری
مامان امیر مهدی مامان امیر مهدی ۱۰ ماهگی