خانوما تو هفته ۲۳ سونو یا ازمایش میخاد ؟

۵ پاسخ

بچتون دختر شد یاپسز

سلام عزیزم
شما فیبروم داشتین براتون مشکلی ایجاد نکرد؟

نه ۲۴هفته ازمایش قند داری فقط

آزمایش گلو کز

ن عزیزم فک کنم ۲۴ ب بعد یه آزمایش گلوکز باید بدی همین

سوال های مرتبط

مامان رونیکا 🩷🩷🩷 مامان رونیکا 🩷🩷🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان دل یار👧🏻🤰🏼🐣 مامان دل یار👧🏻🤰🏼🐣 ۸ ماهگی