خانما پودر سنجد خوبه یا نه جواب بدین ؟.........

تصویر
۸ پاسخ

من شنیدم با شیر قاطی میکنن میخورن برای پوکی استخوان عالیه

سلام عزیزم شبت بخیر آیا میدونید آبادان تا کی تعطیل هست برای سنوگرافی ؟

منم دوست داشتم ولی شنیدم برای بینایی بچه مشکل پیش میاد دیگه نخوردم

برای رشد استخوان جنین خوبه
من سویق سنجد با شیر میخورم
شبی ۱ لیوان باعسل، تازه شروع کردم

اره عالیه.

من می خورم روزی یه قاشق کوچک با یه فنجون شیر قاطی میکنم و ناشتا می خورم
دکتر طب سنتی برای معده درد شدید بهم داده الان یک هفته است استفاده میکنم خیلی خوبه و تو بارداری جزو خوراکی های مجاز هستش

خوبه ولی یبوست میاره با شیر بخور

من خود سنجد رو میخورم

سوال های مرتبط

مامان ارسلان مامان ارسلان ۷ ماهگی
مامان قند و عسل مامان قند و عسل هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامان دوقلو مامان مامان دوقلو ۲ ماهگی
مامان مامان👶💙💙 مامان مامان👶💙💙 روزهای ابتدایی تولد