خانم ها برا نفخ چیکار کنم اذیتم ؟

۵ پاسخ

برعکس دکترمیگفت نفخ خوب نیست چیزای ک نفخ میاره نخور

من‌ک یک هفته‌تاموعدمه نفخ شدیدداشتم ۳روز پوست آدم کنده میشه

نفخ کاملا عادیه تو سن بارداری تو

به نظرم چیزی نخور
عرقیجات گرمی هست نخوری یه وقت

من عرق نعنا می‌خوردم .چند وقت دیگه خوب میشی

باد در بده راحت کن خودتو

سوال های مرتبط

مامان فندق💙💙 مامان فندق💙💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دخملی جونم💞🎀 مامان دخملی جونم💞🎀 هفته بیستم بارداری