۴ پاسخ

خودتو کنترل کن جدا از تهوع عصبی شدن یا استرسب شدن برای بچه هم خوب نیست

منم همینجوریم دقیقا

منم همینجوری بودم مخصوصا اگ گریه میکردم:)

خوبه برای تو برمیگرده من سه ماه اول تا آخرین لحظه حالت تهوع افتضاح داشتم از صبح تا شب الانم که الانه اول صبحا دارم اما نه به اون شدت

سوال های مرتبط

مامان گیلاس🍒🩷 مامان گیلاس🍒🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری