تو یک ماه ۶کیلو اضافه کردم زیاده؟

۱۰ پاسخ

من ماه قبلی تو یک ماه ۵ کیلو اضافه کردم گفت بد
بهم فعلا پرهیز از کربوهیدرات داده

ببین همه چی به شرایط بدنی خودت بستگی داره اگه لاغری قدت بلنده مشکلی نیست ولی اگه قدت کوتاه یا چاقی زیاده

اگه مشکلی نباشه وزن خودت هم زیاد نباشه نه چه ایرادی داره

عزیزم شما حتما حتما برو ددکتر،نکنه فشار بارداری دلشته باشی،خواهر زاده ی من اینجوری شد،دکتر نفهمید ک فشار بارداری گرفته.بچش دور ازتو ازبین زفت.شیس کیلو غیرعاذی

من ٣ كيلو اضاف كردم تو يك ماه دكترم دهنمو سرويس كرد😐😂

خیلیه
نهایت ۱ کیلو باید اضاف کنی

زیاده وعده هاتو کوچیک و زیاد کن

اره یکم زیاده

بلههه

بله

سوال های مرتبط