خانوما شیر گرم برای سرماخوردگی خوبه؟

۶ پاسخ

لبنیات واسه سرماخوردگی مخصوصا تب خیلی ضرر داره

لبنیات برای سرماخوردگی خوب نیست

اره خیلی خوبه

آره گلم توش عسل یا زردچوبه بریز

اگه تب نداره آره

برای گلودرد و سینه اره مخصوصا با عسل

سوال های مرتبط

مامان عشقام🌺🌺🌺🌺🌺 مامان عشقام🌺🌺🌺🌺🌺 ۲ سالگی
مامان تبسم و آیهان🧿 مامان تبسم و آیهان🧿 ۲ سالگی
مامان رادوین و تودلی مامان رادوین و تودلی هفته چهاردهم بارداری