خانما کسی میتونه جواب آزمایشم تفسیر کنه

تصویر
۳ پاسخ

همه چی خوبه
فقط کم کاری تیروئید داری
قرص میخوری؟

همه چی نرماله
دکترت درباره تیروئید چیزی نگفت بهت عزیزم؟چون برای من هم اینقدره گفت یکم تیرویید بالاس

یکم کم کاری تیروئید داری

سوال های مرتبط

مامان ☆کیاناولیانا☆ مامان ☆کیاناولیانا☆ ۱ ماهگی
مامان محمد طاها مامان محمد طاها هفته بیست‌وششم بارداری
مامان محمد و تودلی🩵 مامان محمد و تودلی🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان سید کوچولو مامان سید کوچولو هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان سام و یاس مامان سام و یاس هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مَهدا مامان مَهدا هفته نوزدهم بارداری