علت باد کردن بالایی بخیه سزارین و سوزش آن

۷ پاسخ

اره برای منم یه سمتم بالای بخیه ام باد کرده فکر کنم بهش میگن جمع شدن اب میان بافتی

طبیعی تا یکماه خوب میشه. منم تازه خوب شده

مال منم اینجوریه

منم همینطوره

آره فک کنم برا همه میشه مال من الان خوب شده

عفونت کرده گلم

اره ی قسمت بالاش برا آمده میشه .نمی‌دونم برای چیه ولی به مرور می‌خوابه

سوال های مرتبط

مامان نیلماه مامان نیلماه روزهای ابتدایی تولد
مامان گرشا مامان گرشا ۱۱ ماهگی
مامان مهدی یار مامان مهدی یار ۳ ماهگی
مامان توت فرنگی 🍓🩷 مامان توت فرنگی 🍓🩷 ۸ ماهگی
مامان اهورا کوچولو مامان اهورا کوچولو ۳ ماهگی
مامان Aykan❣️🥺 مامان Aykan❣️🥺 ۱ ماهگی