کیا برا امپول ریه بستری شدن

۸ پاسخ

منم قراره چهارشنبه برم بزنم و ی شب گفتن باس بستری باشم

اگه شرایط خطری باشه نگه میدارن یا اونایی ک دیابت دارن
سر بچه اولم بخاطر طول سرویکس امپول ریه زدم ولی بستری نشدم

من بستری بودم چون وزنش کم بود

من قراره ۴شنبه برم آمپول ریه رو بزنم و قراره که بستری شم مشکل خاصی نداشتم فقط شاید مثلا زایمان زودرس بگیرم

من ولی دلیل داشت

من ۳۵ هفته کیسه آبم پاره شد آمپول ریه زدن دیگه طبیعی زایمان کردم ولی بچه دستگاه رفت

اختیاریه؟یا اجباری؟

من مسمومیت گرفتم خواستن ختم بارداری بزنن مجبورشدن امپول ریه بزنن

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی ها🐣🐣 مامان توت فرنگی ها🐣🐣 ۶ ماهگی
مامان مامان تو دلی مامان مامان تو دلی ۸ ماهگی
مامان رستا و تودلی مامان رستا و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نویان🩵و تودلی مامان نویان🩵و تودلی هفته پانزدهم بارداری
مامان زهره مامان زهره هفته سی‌ویکم بارداری