خانما هویچ میتونم بخورم

۷ پاسخ

آب هویج مقدار ویتامین Aاش خیلی زیاده ، یکدونه هویج که مشکلی نداره بخور

هویج میشه خورد ولی آب هویج نه،منم خیلی دلم میخواد ولی نخوردم تاحالا 🫡😑

اب هویج ضرر داره میتونی یدونه هویج بخوری

من خیلی دلم میخواد ولی جرات ندارم بخورم

بله.

مثل جیگر که میگن نخورید ویتامین A زیاد داره

زیاد میگن تو هفته های پایین نخورید چون ویتامین A زیاد داره الانم زیاد نخور اجی کم بخور

سوال های مرتبط

مامان آهو مامان آهو روزهای ابتدایی تولد
مامان آیهان نیهان مامان آیهان نیهان ۱۴ ماهگی
مامان شهرزاد مامان شهرزاد قصد بارداری
مامان فندوق مامان فندوق ۷ ماهگی
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان دریا مامان دریا هفته بیستم بارداری