خانما میتونم پاستیل بخورم

۹ پاسخ

ن منم خوردم یعنی چی. چرا. ضرر داشته باشخ

این سوالا آخه چیه مگه خوردنش چه اشکالی داره🤣🤣

مگ بد من ک خوردم تاحالا چندبار

اره عزیزم

بله چرا که نه

آره بابا بخور نوش جونت

پاستیل خیلی ظرر داره

اره بخو‌ر

چرا که نه عزیز

سوال های مرتبط

مامان نیهان مامان نیهان ۱ ماهگی
مامان ŇĮĹÃ مامان ŇĮĹÃ ۵ ماهگی
مامان نویان🥺🐣 مامان نویان🥺🐣 ۳ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۷ ماهگی
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان ایلیا جان مامان ایلیا جان ۱۲ ماهگی
مامان حسام وهلنا🐣 مامان حسام وهلنا🐣 ۸ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد ۸ ماهگی
مامان میلان طلا🩵 مامان میلان طلا🩵 ۹ ماهگی
مامان دانیال مامان دانیال ۶ ماهگی