عزیزم الان من بگم نخور نمیخوری واقعا😁😁😁
در حد رفع هوس چند تا بخور گلم
سوال نداره
چرا نتونی اخه😩سخت نگیر اصلا
خیلی معده رو اذیت میکنه تو شرایط بارداری، من خوردم پدرم در اومد
نه نخوریا حالت بد میشه 😁😁😀بده ب من😑
میشه بخوری اما ن زیاده روی کنی کم بخور
منم خیلی دوست داشتم بخصوص پاستیل بستنی ک بهداشت گفت خوراکی های رنگی شیرین بچه رو بیش فعال میکنه
نه نخوری خیلی خطرناکه میچسبه کله بچه 🥺☹😂
کم بخور یبوست نشی
من همه چی میخورم
چرا نشه اخه
نشین یه کیلو یجا نخور
ولی همه چی ب اعتدال خوبه دیگه
نه 🙂
اووو چقدر سخت میگیرید
ارههههه بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.