خانوما میتونم پاستیل بخورم؟

۱۲ پاسخ

عزیزم الان من بگم نخور نمی‌خوری واقعا😁😁😁
در حد رفع هوس چند تا بخور گلم
سوال نداره

چرا نتونی اخه😩سخت نگیر اصلا

خیلی معده رو اذیت میکنه تو شرایط بارداری، من خوردم پدرم در اومد

نه نخوریا حالت بد میشه 😁😁😀بده ب من😑

میشه بخوری اما ن زیاده روی کنی کم بخور

منم خیلی دوست داشتم بخصوص پاستیل بستنی ک بهداشت گفت خوراکی های رنگی شیرین بچه رو بیش فعال میکنه

نه نخوری خیلی خطرناکه می‌چسبه کله بچه 🥺☹😂

کم بخور یبوست نشی

من همه چی میخورم
چرا نشه اخه
نشین یه کیلو یجا نخور
ولی همه چی ب اعتدال خوبه دیگه

نه 🙂

اووو چقدر سخت میگیرید

ارههههه بخور

سوال های مرتبط

مامان شهرزاد مامان شهرزاد قصد بارداری
مامان رویای زندگیم🥰 مامان رویای زندگیم🥰 ۴ ماهگی
مامان سهیل ودخملی😍 مامان سهیل ودخملی😍 ۶ ماهگی
مامان لنا🐣🐣 مامان لنا🐣🐣 ۷ ماهگی
مامان ایهان کوچولو مامان ایهان کوچولو ۳ ماهگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها روزهای ابتدایی تولد
مامان اشوان مامان اشوان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ایناس مامان ایناس هفته نوزدهم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان ۴ ماهگی
مامان ماهان جون💙👼🏻 مامان ماهان جون💙👼🏻 ۹ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۷ ماهگی
مامان نارنگی مامان نارنگی ۸ ماهگی
مامان گونش مامان گونش ۱ ماهگی