سلام خانما می‌تونم آیسپک بخورم ؟

۷ پاسخ

قند نداری اره بابا من تو هفته دو سه بار میخورم😋

عزیزم اگر آزمایش قند دادی و قندت نرمال بود با مشورت پزشکت بخور نوش جونت..وگرنه ممکنه قندت و بالا ببره

اگه قند نداری چرا که نه

اره جان، فقط زیاده روی نکن ک قندت بالا نره

چرا نتونی
چیزی نداره ک
بستنیه دیگه

آره بابا

بخور نوش جونت

سوال های مرتبط

مامان مامان پارسا 💙 مامان مامان پارسا 💙 ۴ ماهگی
مامان آرسام 💙 مامان آرسام 💙 ۱۱ ماهگی
مامان نخود مامان نخود هفته سی‌وششم بارداری
مامان دخمل کوچولو 💓 مامان دخمل کوچولو 💓 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آنیا مامان آنیا هفته سی‌ام بارداری