سلام خانما شیر لبنیاتی میتونم بخورم؟؟؟؟؟؟

۴ پاسخ

من تو بارداریم همش از لبنیاتی خوردم

عزیزم نخور من خوردم گوارشم اذیت شد. چون لاکتوز داره. ولی کارخونه ای ها بهش لاکتاز اضافه میکنن اون مشکل و ندارن دیگه.

محصولات باز و غیر پاستوریزه تو بارداری نخوری بهتره درسته مقوی تره ولی دکترا پیشنهادش نمیکنن

میگن پاستوریزه بخورید بهتر از شیر باز

سوال های مرتبط

مامان ماهورمهیار🩷🩵 مامان ماهورمهیار🩷🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان .... مامان .... هفته سی‌ونهم بارداری