خانما لیدی میل گرفتم.با شیر میتونم بخورم؟

۸ پاسخ

با آب سبکتره من باشیر اوایل میخوردم بعدش بالا میاوردم

چند بود وزن بچت؟چند هفتع بودی

نمیدونم لیدی مل چیه

من کلا با شیر خوردم طعمش بهتره و قوی تره

با شیر خیلی خوشمزه میشه یکم ولرمش کن بعد بخور اگر با طعم کاکائو گرفتی هم یدونه شکلات تلخ بنداز توش عالی میشه😃

آره منم با شیر میخورم

دکتر برات نوشت؟؟

آره عزیزم ولی بنظر من با آب بهتر میشه و سبکتر

سوال های مرتبط

مامان حلما سادات🩷🎀 مامان حلما سادات🩷🎀 ۳ ماهگی
مامان ماهلین🐤🎀 مامان ماهلین🐤🎀 ۱۰ ماهگی
مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 ۴ ماهگی
مامان ایمان👶🏻لاوین مامان ایمان👶🏻لاوین روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌ویکم بارداری