با آب سبکتره من باشیر اوایل میخوردم بعدش بالا میاوردم
چند بود وزن بچت؟چند هفتع بودی
نمیدونم لیدی مل چیه
من کلا با شیر خوردم طعمش بهتره و قوی تره
با شیر خیلی خوشمزه میشه یکم ولرمش کن بعد بخور اگر با طعم کاکائو گرفتی هم یدونه شکلات تلخ بنداز توش عالی میشه😃
آره منم با شیر میخورم
دکتر برات نوشت؟؟
آره عزیزم ولی بنظر من با آب بهتر میشه و سبکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.