خانما من خارش دارم هفته ۳۸ باردلریم هستم چیکار کنم

۵ پاسخ

کلوتریمازول یک درصد هرشب با اپلیکاتور بزار.اونم باید خیلی وارد نشه همون اولاش تخلیه ش کنی

کیا زایمانشون طبیعی هست

کلتیمازول بهم داده

فقط پماد ان ان عالیه

توی اب نمک بشین اب ولرم باشه. پونزده دیقه

سوال های مرتبط

مامان دُردونھ مامان دُردونھ ۱۳ ماهگی