۱۲ پاسخ

منم بچه هام مونو کوریون دی آمنیون بودن

عزیزم خدا حفظ شون کنه.استرس نگیر .فقط استراحت کن.ایشالله خیره.یکی از قل ها یکم ضعیفه‌.اما خب قسمت خدا بر هر چی مقدمه.

عزیزم دارو مصرف کردی برای باردار شدن؟ مثلا لتروزل یا کلومفین

همه چی خوبه خداروشکر خون رسانی هم خوبه وزنشونم تاالان نرمال
ولی فک کنم اونیکه سفالیک هست یعنی جنین دو وزنگیریش بیشتره

خدا حفظشون کنه الهی

عزیزم خدا حفظشون کنه

همه چی عالیه

دوقلو هستن ولی یکش رشدش ضعیفه فکر کنم

چرا عزیزم دیروز انومالی بودم می‌خوام ببینم خوبه یا نه

اخی دوقلو ان تو ان تی مگه نگفتن بهت ؟🥹

نت ضعیف باز نمیکنه🤦🏼‍♀️

اینم یکی دیگشه

تصویر

سوال های مرتبط

مامان هدیه اهل بیت مامان هدیه اهل بیت هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پناه و پارسا مامان پناه و پارسا ۳ ماهگی