سلام مامانا
تو هفته من طول سرویکس۳۲خوبه؟؟

۱۰ پاسخ

سلام خانم ها کسی بوده هماتوم داشته باشه تو هفت هفتگی چکار کنم خوب بشم

اره خوبه ولی بیشتر استراحت کنه ک بره بالا تر یه ماه دیگه هم برو سونو چک کن

خوبه مادر خطرناک نیست دلشوره نگیر ولی استراحت کن بیشتر بشه

یکم استراحت کن پایینترنیاد

اره خوبه ولی ب نظرم استراحت داشته باش.پله استفاده نکن.زیاد راه نرو و خموراست نشو.من اشتباه کردم بارداری اولم ب حرف دکترم اعتماد کردم وکسی بهم چیزی نگفت.البته بدن بابدن فرق میکنه

بسته ب نظر دکترت هست

من با ۳۳ سرکلاژ کردم چ

اره خوبه ولی دو سه هفته دیگه بازم برو چکاب ک کمتر نشده باششه، چون ایده عالش ۳۷ هست

طول سرویکس چیه عزیزم؟؟

منم واژینال ۳۱ بودم گفت خوبه

سوال های مرتبط

مامان تودلی🩷 مامان تودلی🩷 هفته نوزدهم بارداری
مامان تینا🧚‍♀️ مامان تینا🧚‍♀️ ۲ ماهگی
مامان امیرعباس ونینی مامان امیرعباس ونینی ۵ ماهگی
مامان دختر کوچولو مامان دختر کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مامان پسته❤ مامان مامان پسته❤ هفته شانزدهم بارداری
مامان نیان کوچولو مامان نیان کوچولو ۵ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان هفته نوزدهم بارداری