سلام خانما طول سرویکس29 تو هفته من خوبه؟

۴ پاسخ

یکم کمه مراقب باش پایین نیاد
استراحت داشته باش از پله بالا پاین نرو چیز سنگین بلند نکن

فکر کنم کمه عزیزم نشون دکتر بده عزیزم

حتما دکتر برو
استراحت داشته باش .اصلا اصلا کهر سنگین نکن
من ۳۲ بود تو بارداری اول گفتن کمه.تقریبا استراحت بودم

هفته اینده باید برم دکترم تا هفته اینده نیست.عزیزم

سوال های مرتبط

مامان پناه👧🏻🎀 مامان پناه👧🏻🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ایران مامان ایران هفته سی‌ام بارداری
مامان نینی کوچولو مامان نینی کوچولو هفته چهاردهم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان هفته نوزدهم بارداری
مامان زهرا مامان زهرا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان قلب من مامان قلب من ۱ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته هفدهم بارداری
مامان دخترم و نی نی🫀 مامان دخترم و نی نی🫀 هفته یازدهم بارداری