۱۰ پاسخ

اگه انومالی سونو دادی ۳۰ بوده
بهتره الان که ۲۲ هفته هستی هم یه سونو دیگه بدی فقط سرویکس رو چک کنی واژینال اونم

که اگر خدایی نکرده کم شده بود تا هفته ۲۳ فقط سرکلاژ میکنن، دیر نشه هفته ات بره بالا

استرس نگیر اصلا
استرس نداره
فقط حواست باشه که چک کنی به موقع ایشالا که خیره
الانم فقط دراز بکش و استراحت باش

فاصله ی جفت تا دهانه رحم و میگن طول سرویکس از ۳۰ به بالا باید باشه
استراحت کن
شیاف بزار
کار سنگین نکن
پله نرو
از دستشویی فرنگی استفاده کن
رابطه ممنوعه
حمومت کوتاه باشه رو صندلی بشین
خم و راست نشو
خلاصه تا بره بالا
چون اگه بیاد زیر۳۰ سرکلاژ میکنند و تو هفته ی تو دیگه پساری میذارن
پساری هم یه چیزی مثلا حلقه هاست که دهانه رحمتو میگیره مثل دوختن که خدایی نکرده زایمان زودتر نداشته باشی
ولی تا میتونی باید استراحت کامل داشته باشی

منم توی انومالی ۳۳ بود ولی دکتر گفت نرماله

خانما سونوم

تصویر

طول دهانه رحم رو ميگن سرويكس

طول سرویکس ات چنده؟؟؟

طول دهانه رحم رو میگن سرویکس

چنده اگه کم باشه سرکلاژ میشی

چنده ؟؟؟؟طول دهانه رحمه

چند هست؟

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان هفته هجدهم بارداری
مامان diana مامان diana هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان حُسین💙🧿✨️ مامان حُسین💙🧿✨️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان امید💙 مامان امید💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان فراز مامان فراز هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آراز 🫄👶 مامان آراز 🫄👶 روزهای ابتدایی تولد
مامان ای پارا🥰 مامان ای پارا🥰 هفته سی‌وپنجم بارداری