طول دهانه رحم رو میگن سرویکس و اگر زیر ۳۰ باشه سرکلاژ میکنن .ب دکترت بگو ولی فکنم پایینه چون مال شما چون رفته رفته کمترم میشه
نه یکم پایینه
نباید رابطه داشته باشی
خیلی فعالیت کنی بیشتر استراحت و..
چون اگر بیاد پایین میگن احتمال داره زایمان زود رس داشته باشی
زیر ۳۰ خطرناکه دیگه شما هم لب مرز هستی باید حسابی رعایت کنی
طول سرویکس همون رحم هستش ک جنین درش قرار داره و اگه زیر ۳۰ باشه خطر نامه و خدای نکرده، احتمال زایمان زودرس هستش
برای شما خوبه بد نیست ولی استراحت کن، از
پله اصلا بالا و پایین نکن ، چیز سنگین بلند نکن ایشالا بیشتر هم میشه
طول دهانه رحم اگ زیاد بیاد پایین خطر زایمان زودرس داره ممکنه دهانه رحم هم باز بشه
معمولا زیر ۲۵هم یا سرکلاژ میشن یا پساری بستگی ب دکتر داره
واس شما هم یه مقدار پایین مراعات کن استراحت کن کار سنگین نکن
بعضی از دکترا ۲۷ ۲۸ باشه هم سرکلاژ میکنن من بیست هفته شده بود ۲۴ پساری گذاشتم
بهتره از دکترت بپرسی اگ نیاز شیاف بده بهت ک پایین تر نیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.