آبجیا فرنی سیب چ جوری درست میکنین

۳ پاسخ

یه سری به قسمت پختنی های این برنامه بزن کلی ایده غذایی بهت میده

سیبو بزن پوره کن بعد فرنی ارد برنجو درست کن باهم قاطی کن بده بخوره

من سیب میوه دیگ😕😂اونو رنده میکنم. بعد ارد برنج اب میزنم. میزارم رو کاز خووب هم میزنم تا غلیظ شه چون تازه شرو کردم. با میکثر قشنگ صافش میکنم.

سوال های مرتبط

مامان امیر کوچولو💙 مامان امیر کوچولو💙 ۱۱ ماهگی
مامان محمد حسن مامان محمد حسن ۱۵ ماهگی
مامان آقا بردیا مامان آقا بردیا ۸ ماهگی
مامان 🍏گوجه سبز🍏 مامان 🍏گوجه سبز🍏 ۱ سالگی
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی
مامان 💝آنا🧚‍♀️ مامان 💝آنا🧚‍♀️ ۸ ماهگی