ماکارانی چه طور اونم ضرر داره یا نه ؟

۱۲ پاسخ

هم چی به اندازه مجازه .تنوع غذایی در بارداری بیشتر اهمیت داره
استیک نپخته اب هویج فست فود جیگر اینا رو میگن بهتره مصرف نشه بقیه موادغذایی موردی نداره.

نه نداره خوبه عزیزم

😏😏😏

همه چیز توی حاملگی میتونید بخورید ولی به اندازه باشه و زیادروی نکنید
فقط دمنوش های گیاهی باعث نرم شدن دهانه رحم میشه ، میگن غذای کنسروی هم ضرر داره ولی من خوردم کمی مشکلی پیش نیومده خداروشکر

اره عزیزم ماکارونی نخور میپیچه دور جنینت دور از جون 😏😏😏😏

والا من همه چی میخورم😂😂😂بسپار به خدا هیچی نمیشه

اما ب انداز بخور

😐😐😐

هیچی ضرر نداره فقط جیگر و آب هویج و ماهی هایی که جیوه دارن دمنوش گیاهی ام نخور

تو حاملگی؟؟؟نه ضرری نداره چرا باید ضرر داشته باشه

نه😐😐

نه عزیزم
هر چیزی به اندازه مصرف کنن

سوال منم هست میخام درست کنم الان

سوال های مرتبط

مامان آرین 💙 مامان آرین 💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان تربچه مامان تربچه هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان 🩵عزیزِقلبم مامان 🩵عزیزِقلبم هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نون خامه ای👶🏻 مامان نون خامه ای👶🏻 هفته سی‌ام بارداری
مامان دلارام 💕🧸 مامان دلارام 💕🧸 هفته سی‌ام بارداری