خانما بنظرتون دو قولو داشتن خوبه ؟😅

۸ پاسخ

اره خیلی خوبه سخته ولی شیرینه مثل عسل🥲✋🏻

من که خیلی دوس داشتم دوقلو باردار بشم ولی نمیخواستم براش دکتر اینا برم میگفتم اگه خدا بخواد و صلاح بدونه خودش بهم بده🥹 فکر کن نعمت خدا رو ضربدر ۲ کنی دیگه🥰😍 البته دوقلو قسمتم نشد الان یدونه دارم 🥰

به شدت سخته هست بچه ی فرقی نداره چ سالی باش بشدت عصبی میشن همش دعوامیکنن دوقلو هام ۱۰سالشونه پسرن خیلی سخته

من عاشق دوقلویم😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥

من تجربشو ندارم ولی واقعنم دوس ندارم چون ب شدت سخته

خوب نیس ، عالیههههههه

خییییلی سخته به چشم دیدم نمیتونی تصور کنی

دارم ولی فعلان نمیدونم😅

سوال های مرتبط

مامان نی نی ناز مامان نی نی ناز هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دلوین🫀 مامان دلوین🫀 ۵ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱ سالگی
مامان 🩵هیرمان🩵 مامان 🩵هیرمان🩵 ۳ ماهگی