خانوما انومالی کیا رفتن😁می‌دونم واجبه ولی کلن😁

۱۳ پاسخ

بنظرم این آزمایش و سونو ها از نون شب واجب تره باید حتما رفت شوخی بردار نیست انشاله 30 ام وقت گرفتم میرم حتی ان تی سالم بود میخواستم برم سلفری دکتر سونو گفت نرو اصلا احتیاجی نیست ولی همسرم گفت نه بریم کلا خیالمون راحت بشه

من رفتم هفته ۲۲

مامان قلبم به منم هفته بعد نوبت داد گفت زوده

من رفتم

✋🏻 👻

من نمیخواستم برم. ولی به اصرار دکترم هفته ۲۲ رفتم. اینکه طول سرویکسم رو اندازه گرفتن و فهمیدن کوتاهه و نیاز به استراحت مطلق دارم خوب بود.

من دوشنبه قراره برم 😍

من همه رو رفتم انومالی سلفری ان تی اکوی قلب با اینکه بچه خداروشکر سالم ولی دکترم سخت گیر تا توی پرونده ام نباشه نامه زایمان نمیده

من هیچ کدوم نرفتم فقط ان تی رفتم سالم بودن خدارو شکر دیگه سونو ندادم بعدشون اینم همون کارو میکنم

من رفتم.حتما برو

یکشنبه باید برم دل تو دلم نیست مگه میگذره این هفته🤦🏻‍♀️

من🤚

من رفتم

سوال های مرتبط

مامان کیان ومُحمَد💋 مامان کیان ومُحمَد💋 ۴ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان شاهان و دخملی مامان شاهان و دخملی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آروین مامان آروین ۵ ماهگی
مامان حبه‌قند مامان حبه‌قند هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پناه💞 مامان پناه💞 هفته بیستم بارداری