بازم نزایدم گفتن بمون تا هفته ای ۴۱

۸ پاسخ

آخه شاید بچه پی پی کنه خب

منم ۴ روز از زایمانم گذشته نمیزارن گفتن یک روز در میون بیا معاینه شی زیر نظر باشی آخه خدایی خیلی خستمه فردا باید برم التماس درخواست کنم نگهم میدارن؟
پری روز رفتم گف برو سونو رفتم ۲۷۰۰ مگرفت نداشم بدم از یک طرف هم میترسم کاری یشع خدا نخاسه

برو پیش یه دکتر که بهت نامه بده بری بستریت کنن با امپول فشار زایمان کنی عزیزم

انشالله به سلامتی عزیزم منم دقیقا مثل شما بودم تا ۴۱هفته زایمان نکردم و هیچ دردی هم نداشتم بعدش یه شب دردم گرفت و روز بعدش ساعت ۴ونیم دخترم به دنیا اومد

چند هفته ای عزیزم؟

ازدکترت نامه بگیر بگو بسه دیگه

باید دو روز ی بار ان اس تی و سونو بدی ی وقت خطری نداشته باشه

طبیعی هستی

سوال های مرتبط

مامان پناه  🩷🐣✨️ مامان پناه 🩷🐣✨️ روزهای ابتدایی تولد
مامان رستاکوشولو💖 مامان رستاکوشولو💖 ۵ ماهگی
مامان رقیه خانوم مامان رقیه خانوم ۲ ماهگی