خانما بیشتر کدوم آجیل ها مفیده میخورین مویز اینا ضرر نیس که؟

۴ پاسخ

من که کلا دارم مویز میخورم

بادوم الان واسه شما خیلی خوبه تو این هفته

بادوم و پسته
نه ضرر نداره مویز خیلی هم خوبه

بادوم و گردو

سوال های مرتبط

مامان نگاه خدا❤️ مامان نگاه خدا❤️ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان علی کوشولو مامان علی کوشولو ۸ ماهگی
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته سی‌وهفتم بارداری