سلام مامانا این قرص ویتامین خوبه ک بخورم

تصویر
۱۳ پاسخ

خوبه منم از اول حاملگی میخورم ویتامینD3 1000

آره خوبه

بله خوبه ولی زیر نظر پزشک باید مصرف کنید

ویتامین D3هستش
من میخورم ازش

ویتامین دی روزانه هستش.
خوبه

آره من خوردم

خانوما من قرص ویتامین اکتی ناتال میخورم همچی داره نیاز قرص ویتامین بخورم دوباره

مگه از اوایل نمیخوردی؟؟ ویتامین د ۱۰۰۰

ویتامین دیه هرشب یکی بخور

همون ویتامین دی معمولیه که بعد ناهار هر روز باید بخوری تا آخر بارداری . خوبه عزیزم

آره خوبه

این مکمل هروزه باید بخوری

این ویتامین دیه

سوال های مرتبط

مامان دلانا مامان دلانا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان تو دلي مامان تو دلي هفته بیست‌وپنجم بارداری