سلام باقالی قاتوق برای باردارا خوبه؟

۵ پاسخ

لوبیا کشاورزی مشکلی نداره ، همه چی میشه خورد ولی زیاده روی نباید کرد

من درست کردم یکی دوبار

باقالی خیلی ضرر داره

نه چرا بد باشه بخور

باقالی خوب نیست برا خانوم باردار

سوال های مرتبط

مامان پسری👦🏻🫀 مامان پسری👦🏻🫀 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان فرهام مامان فرهام ۸ ماهگی