۱۱ پاسخ

عزیزم استراحت مطلق کن . سرکلاژ کردن خیلی مراقبت میخواد. درسته انجام دادنش میگن درد نداره اما هیچکس از مراقبت ها و استرس های بعدش هیچی نمیگه

من ۱۲هفته ۲۸بودم 😭استراحت مطلقم خیلی سخته منتظرم جفتم بره بالا سرکلاژ بشم .تجربه سرکلاژ شدنتو میگی لطفا

برای من ۲۸ بود استراحت مطلق شدم نزدیک ۳ ماهه

شکمی ۳۳

سرکلاژکن تا وقت داری خیالت راحتتره
ترس نداره‌که منم انجام دادم

حتماااا سرکلاژ کن اصلا نترس هیچ هیچ دردی نداره اصلا بعدش خیالت راحت میشه

سرکلاژ کن حتما تا از وقتش نگذشته

سرکلاژ کن و تا آخر بارداری استرس بیخود به خودت نده

برا من سی با سونو شکمی 🥲 دکترتون نگف سرملاژ میکنه یا نه؟

چرا سرکلاژ انجام نمیدی

با سونو واژینال یا شکمی

سوال های مرتبط

مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی
مامان حبه‌قند مامان حبه‌قند هفته سی‌ویکم بارداری