۹ پاسخ

بله عزیزم به مقدار کمه منم هفته ۳۴ سونو دادم ۲۱۰۰ بود گفت کمه تا هفته ۳۷ که ختم بارداری شدم دخترم ۲۵۵۰ شد ، سعی کن پودر لیدی میل بخوری و غذای مقوی مثل کباب ، آجیل ، آبگوشت ، بستنی که وزن بگیره البته اگه مشکل خون‌رسانی نداره نی نی

خوبه وزنش عزیزم

نه قشنگه. واسه من 2و 400و خورذه ای بود

ن عالیه ک

وزنش خوبه واسه من تو این هفته 2300بود بدنیا اومد 3800 غذاهای خوب بخور اصلا به این موضوع فکر نکن

اینو قبلا تو اینستا دیدم سیو کردم نمیدونم درسته یا نه

تصویر

این وزن های هرهفته

تصویر

نه دیگ 1کیلو هم تا زمان زایمان اضافه میشه خوبه

من نمیدونم چقدر باید باشه ولی واسه وزن دهی به بچه فرنی با ارد برنج بخور بعد سیب زمینی تخم مرغ و بستنی وانیلی

سوال های مرتبط

مامان آقا سامیار مامان آقا سامیار هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پناه کوچولو💞 مامان پناه کوچولو💞 هفته سی‌وششم بارداری