بله عزیزم به مقدار کمه منم هفته ۳۴ سونو دادم ۲۱۰۰ بود گفت کمه تا هفته ۳۷ که ختم بارداری شدم دخترم ۲۵۵۰ شد ، سعی کن پودر لیدی میل بخوری و غذای مقوی مثل کباب ، آجیل ، آبگوشت ، بستنی که وزن بگیره البته اگه مشکل خونرسانی نداره نی نی
خوبه وزنش عزیزم
نه قشنگه. واسه من 2و 400و خورذه ای بود
ن عالیه ک
وزنش خوبه واسه من تو این هفته 2300بود بدنیا اومد 3800 غذاهای خوب بخور اصلا به این موضوع فکر نکن
اینو قبلا تو اینستا دیدم سیو کردم نمیدونم درسته یا نه
این وزن های هرهفته
نه دیگ 1کیلو هم تا زمان زایمان اضافه میشه خوبه
من نمیدونم چقدر باید باشه ولی واسه وزن دهی به بچه فرنی با ارد برنج بخور بعد سیب زمینی تخم مرغ و بستنی وانیلی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.