۴ پاسخ

لوبیا رو از شب قبل خیس می‌کنی
بعد یه دونه پیاز و سرخ می‌کنی با ادویه و بعد رب میزنی
بعد لوبیا رو میریزی آب می‌ریزی میذاری بپزه
آویشن حتما بهش بزن خوشمزه و خوش عطر میکنه

لوبیا رو‌ بخیسون، بعد آبشو بریز، با یه پر سیر له کن، یکم روغن، رب، لوبیا و آب بزار روی گاز و‌تامام.. بزار بپزه

عزیزم لوبیا چیتی رو یه روز خیس کن
پیازو تفت بده بعد بهش زردچوبه و فلفل بزن بعد اینکه پیاز نرم شد قارچا رو تووش تفت بده تا آبش بره بعد رب بزن سرخ کن بعدم آب و لوبیا بریز تا قوام بیاد و جابیفته من توو زودپز میذارم ۴۰دقیقه ای عالی میشع

تو گوگل سرچ کن zarebin.ir
تو اون میتونی سایتای داخلی و چیزی ک میخوایو سرچ کنی

سوال های مرتبط

مامان مو قشنگ☺️💙🧸 مامان مو قشنگ☺️💙🧸 ۱ سالگی
مامان 🦋💛DELVIN^-^ مامان 🦋💛DELVIN^-^ ۱ سالگی
مامان حلما خانم مامان حلما خانم ۸ ماهگی
مامان دلانا مامان دلانا ۱ سالگی
مامان پانیا مامان پانیا ۸ ماهگی