۲ پاسخ

من دیابت بارداری دارم البته قبل بارداری هم لب مرز بود و متفورمین مصرف میکردم
بعدشم محض احتیاط دکتر انسولین نوشت هرشب ۲واحد میزدم ک بعدا شد ۶ واحد الان ۲واحد میزنم
بچه ها هم یکشنبه بدنیا میان طبق اخرین سونو سالم بودن وزنشونم خوب بود

عزیزم فق چیزای نشاسته دار رو‌حذف کن

سوال های مرتبط

مامان فرشته هام 😍💫 مامان فرشته هام 😍💫 ۱۲ ماهگی