ارده عسل بده صبحانه؟

۸ پاسخ

میتونی هر چی بخور
پایه ما شده نون خالی ام حیرت
معده درد شده مکافات

اگه میلت‌میکشه بخور.هوا سرده گرمی عیبی نداره

عسل تو سه ماه اول خیلی کم میتونی بخوری سقط اوره

دوتاش طبع گرمی دارن

من میخورم ارده و شیره انگور

توی هفته شما بله. خیلی گرمه
بهتره تا ۳ماه اول خیلی احتیاط کنی.
عسل سنگینه من یکی دو بار خوردم بعدش زیردلم خیلی درد گرفت و بچه خودشو سفت کرد.
ارده و حلوا ارده هم دکترم گفت نخورم مگر هوس کنم در حد یه قاشق مربا خوری

نه چرا بد باشه

هر دو خیلی گرمن😶

سوال های مرتبط

مامان مانا🩷 مامان مانا🩷 هفته نوزدهم بارداری
مامان ایهان مامان ایهان ۷ ماهگی
مامان لیمو ترش🍋‍🟩 مامان لیمو ترش🍋‍🟩 هفته سی‌ام بارداری
مامان نفس🩷🎀 مامان نفس🩷🎀 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان علیهان مامان علیهان هفته سی‌ونهم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته بیست‌ویکم بارداری