۱۳ پاسخ

ممنون عزیزم

عزیزم اون ۴۳ طول سرویکسه ،وسطی وزن ،سمت راستی تاریخ زایمان سمت چپی واقعا نمیشه خوند

میگم که جایی که رفتم خیلی معتبر بوده بیمارستان خصوصی بوده ولی همچین سونو کرد گف برو بیرون بعدش منشیش این برگه رو داد بهم

یه جای معتبر برو سونو با دست نویس

کرمانم رفتم بیمارستان خصوصی هم بوده نمی‌دونم چرا اینجوری نوشتن فقه بلدن پول بگیرن

یعنی سیستم تایپ نداره؟😬

خودمم اون دوتا رو نمی‌دونم چیه😐

این دیگه چه سونوییه😐

۲۱۶ گرم که وزنشه اون تاریخ میلادی هم تاریخ زایمانه، اون دوتای دیگه رو متوجه نشدم چیه

کناری تاریخ زایمانته

دور سر دور بدن اب داخل کبسه اینا همشون نوشته

نمی‌دونم سونو انومالیمه

چرا دستی نوشته؟

سوال های مرتبط

مامان آقاابوالفضل مامان آقاابوالفضل ۵ ماهگی
مامان معجزه الله مامان معجزه الله هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وهفتم بارداری