خانما زیاده روی تو خوردن خرما ضرر داره؟؟؟

۱۱ پاسخ

اره دکتر به من گفت قندش بالاس اصلا نخور

عزیزم یکی دو هفته دیگه تحمل کنی درست میشه غذا خوردنت
منم تا ۳ماه فقط ی ذره میتونستم نون پنیر بخورم
تازگیا درست شدم دلم غذاام میخواد
ولی مادرم ازم دوره فقط دستپخت اونو میخوام 😔خودم درست میکنم حال نمیده😑

اره خرما گرمیه خوب نیس من سه ماه اول روزی دوتا باشیر میخوردم سه ماه دوم گفتن نخورم باعث زایمان زودرس میشه البته من سرکلاژم

قند میگیری

روزی ۴ تا بیشتر خوب نیس

ضرر داره از این نظر که ممکنه قندت بالا بره.به اندازه بخور.من خودم هر روز یک تا دو عدد میخورم بیشتر از این دکترم گفت نخور قندم بالا میره

من روزی 10 تا رو شیرخرما درست میکنم میخورم. نمیدونم تو اینترنت که خوندم ضرر نداشت اتفاقا کلی هم خاصیت نوشته بود تو بارداری

اره هرچیزی زیادیش ضرره

ولی خب هرچیزی زیادیش خوب نیس
قندم داره دیگه
من ک بیشتر از دوتا در روز نمیخورم از ترسم

چرا خب زیاد میخوری؟یعنی بجای غذا میخوری؟
ببین مادرشوهرم‌میگه من انقد سر بچه هام‌خرما میخوردم
حالا نمیدونم ضرر داره یا نه

ضرر فکرنمیکنم ولی قطعا بچه پوستش سبزه میشه

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها💗💗 مامان دوقلوها💗💗 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ... مامان ... روزهای ابتدایی تولد
مامان ... مامان ... هفته سی‌ونهم بارداری
مامان رهام مامان رهام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 🥰❤️ مامان 🥰❤️ هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان معجزه🩷🍓 مامان معجزه🩷🍓 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پسرم🧿 مامان پسرم🧿 هفته نوزدهم بارداری