۷ پاسخ

خوراکی هایی که فیبر دادن باید بخوری،مثل سبزی و کاهو،برای من عالی جواب میداد

عزیزم از دکترت بپرس اگر میتونی قرص متوکلوپرامید خیلی کمکت میکنه به جز اون انجیر کیوی تخم شربتی هم خیلی خوبه در مورد دهانه واژن هم اگر دردت ادامه دار هست حتما به دکتر بگو

اصلان زور نزنی خوب نیس ، شیاف گلیسرین خوبه ولی انجیر و کیوی رو امتحان کن شاید خوب بشی به شیاف لازم نباشه

این یبوست کشت مارو
منکه هرچی میخورم فایده نمیکنه

هر روز کیوی بخور روغن زیتون یا خود زیتون که شور نباشه آلو از اون خشکا لواشک انجیر خیس شده

با غذاتم سالاد و ماست بخور.مایعات و میوه بخور

اگه خفیفه کیوی و آلو و از این چیزا
ولی اگه خیلی شدیده یه اول یه شیاف گلیسیرین بذار تا مدفوع خارج بشه بعدشم پودر موسلیوم روزی یه بار بخور که دیگه یبوست نگیری

سوال های مرتبط

مامان panah🍓🩷 مامان panah🍓🩷 ۱ ماهگی
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری