کسایی که تجربه انقباض دارین
چجوریه؟

۳ پاسخ

من همش دچارمممم😕

کل شکمم سفت میش یهو ی درد کمی ام میگیره کمرم

یهو از سر شکمت تا پایین شکمت سفت میشه و یه دردی هم میپیچه تو شکم و کمرت

سوال های مرتبط

مامان کیارش🩵 مامان کیارش🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان رادمهر 🐣🧿🫀 مامان رادمهر 🐣🧿🫀 ۹ ماهگی