۵ پاسخ

من الان نگاه کردم ویتامین دی ۱۵ بود😐جالبه دکترم نگفت پایینه مرکز بهداشت بهم گفت ویتامین دی ت خیلی پایینه .الان اینجا فهمیدم باید بالا ۳۰ باشه🥲...کسی تجربه ای نداره؟؟ من هر روز قرص ویتامین دی میخورم ولی بازم فکر نکنم جواب بده خیلی پایینه یکیم.واسه همینه که کل دندونا و زانوم درد می‌کنه

البته ازمایش ۲۵ هفته ام منم ویتامین دی ۲۶ بودم فرتینمم ۴۲ بود ک کم خونی خفیفم داشتم دکترم گف تا یک ماه روزی دو تا قرص اهن بخور ۳۲ هفته مجدد ازمایش دادم فرتینم شده بود ۴۷ ویتامین دی ۳۳ نگران نباش داروهاتو مرتب مصرف کنی میره بالا توم

من ویتامین دی۳۳ فرتینم۴۷ روزی ی دونه قرص اهن میخورم روزی ی دونه قرص ویتامین دی فولیک اسیدم میخورم

ویتامین دی پایینه اون یکی رو‌نمیدونم حتما به دکترت بگو

ویتامین دی باید بالای سی باشه فک کنم

سوال های مرتبط

مامان ۴تاعروسک😍 مامان ۴تاعروسک😍 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پناه❤️ مامان پناه❤️ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجوصورتی🩷 مامان جوجوصورتی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان تپل خان🥰👶🏻 مامان تپل خان🥰👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان Asra👶🏻🤍 مامان Asra👶🏻🤍 ۱۰ ماهگی