۶ پاسخ

دقیقن منم اینطوریم دکتر میگه انگار نه انگار قرص میخوری امیدوارم اینسری بره بالا

من ۲۰۰۰ میخورم

منم ۲۰۰۰ میخورم

من اول بارداری ۲۰ بود چند ماه بعد بازم ۲۰ بود
منم ۲۰۰ هزار میخورم همراه دوتا آمپول ویتامین دی

والا قبل بارداری ۳۴
۸هفته ۲۴
۲۴هفته شد ۱۶
دکتر دوزش رو کرد ۲۰۰۰

برامن کم بود ۲۰۰۰ داد الان اومده نرمال ولی بازم بالای بالا نیس

سوال های مرتبط

مامان گردالو🥰👶🏻 مامان گردالو🥰👶🏻 روزهای ابتدایی تولد