۱۶ پاسخ

من کمه دوهزار میخورم

من ۲۰۰۰

دکتر به من گفت نمی‌خواد بخوری

از من کم بود تو ازمایش
دکتر دوهزار تجویز کرد

هزار

۲۰۰۰

بهترین نوعش د۳ ۱۰۰۰ هست میخورم خوردن روزانه ایمن تره تا یه دفعه ۵۰۰۰۰۰هزار بخوری

هزار هر روز

من خیلی شدید پایین بود ویتامین دیم.بهم روزی ۲۰۰۰داده

هزار.

۱۰۰۰

من ۲۰۰۰

ویتامین دی1000

۱۰۰۰

هزار میخورم

۵۰۰۰۰ ماهی یکبار

سوال های مرتبط

مامان تپل خان🥰👶🏻 مامان تپل خان🥰👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان قند عسل مامان قند عسل روزهای ابتدایی تولد