خانما قرص ویتامین دی من چرا ۲۰۰۰ ؟؟؟🤔

تصویر
۱۰ پاسخ

عزیزم میشه بجای ۲۰۰۰ دوتا ۱۰۰۰ خورد؟؟؟؟

من تو آزمایش ویتامین د پایین بود ۲۰۰۰ داد دو ماه خوردم آزمایش دادم اوکی شده بود هزار بهم داد

عزیزم ویتامین خیلی پایین بوده 200داده به من داده بخور

حتما لازم داشتی..مال منم پایین بود دکتر گفت 2000 مصرف کن

حتما ویتامینت خیلی خیلی کمه که بهت ۲۰۰۰ داده باز کدتو ببر بپرس از داروخونه اشتباه نشده باشه

من دیم کم بود گفت ۲۰۰۰ بخور هروز

اگر دکترتون نوشته ک مشکلی نداره
ولی من از اول بارداری همون ویتامین دی های معمولی ک شبکه بهداشت میده رو مبخورم

چون تو این دوره از بارداری باید دوهزار مصرف بشه

حتما دکتر نوشته

هر روز میخوری؟ یا روز درمیان؟

سوال های مرتبط