۸ پاسخ

منم روزی ۲تا ۲۰۰۰ می خورم

شاید ویتامین دی خیلی پایینه

دوهزار اصلا ضرر نداره دکتر به من گفت از ۱۰۰۰تا۲۰۰۰هزار در روز اوکیه ولی مطمئنن ویتامین شما انقدی پایین بوده که گفته ۲تا بخور در روز من آمپولشو اوایل بارداری زدم

دکتر بهم داده چون ویتامین دی بدنم خیلی پایینه

نه عزیزم منم از اول بارداریم ۲۰۰۰ میخورم

شاید خیلی پایین بوده،ولی هزار روزانه میخورن معمولا

روزی دوتا یا هر دو روز یکی
آخه ما روزی ۱۰۰۰ میخوریم

حتما لازم بوده

سوال های مرتبط

مامان گردالو🥰👶🏻 مامان گردالو🥰👶🏻 روزهای ابتدایی تولد